Hoe kunnen we helpen? Chat 7/24 elke dag Telefoonnummer Call us: 1888-780-1885 E-mail service@eyecedar.com Bestelling volgen Volg de garantie van de verzendstatus van je brillenbestellingen in realtime. Verzending en retourzendingen Ontdek de beste verzendmethoden en meer informatie over eenvoudig retourneren. Kwaliteitsgarantie Zorg voor 2 jaar kwaliteit om u een bevredigend winkelen te geven
FAQs Bestellen How to Buy Glasses Online Hoe lang wordt mijn bestelling verzonden? Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang? Hoe kan ik mijn pakket volgen? Kan ik mijn bestelling annuleren? Frames Hoe kan ik het juiste frame kiezen? Welk framemateriaal is geschikt voor mij? Kan ik een montuur zonder glazen bestellen? Ik heb geen recept; ik wil alleen de monturen. Kan ik lenzen zonder sterkte in de monturen krijgen? Wat betekenen de cijfers op mijn frame? Lenzen Welke lenstint is geschikt voor mij? Wat zijn gepolariseerde lenzen? Wat is een blauw licht blokkerende lens? Wat zijn fotochrome glazen? Waar zijn de lenzen van gemaakt? Voorschriften Kan ik een montuur bestellen zonder glazen op sterkte? Hoe bestel ik een bril zonder sterkte? Wat als ik een astigmatisme heb? Biedt u multifocale glazen aan? Kunt u recepten invullen met prismacorrecties? Betaling Welke vormen van betaling accepteert u? Is de betaalpagina beveiligd? Verzending Hoeveel kost de verzending? Wanneer kan ik de levering van mijn bril verwachten? Betaling & cadeaubonnen Over Eyecedar Beloningen Stuur terug Wat is uw retourbeleid? Heb je garantie? Ik heb mijn bril ontvangen maar wil hem terugsturen. Hoe kan ik dat doen? Geschenkkaarten Verkoopt u cadeaubonnen? Hoe gebruik ik mijn cadeaubon? Do you send physical gift cards? Wat als ik de cadeaubon zelf wil geven? Hoe controleer ik het saldo van mijn cadeaubon? Punten opslaan Hoe gebruik ik mijn tegoed? Hoe kom je aan punten? Hoeveel zijn mijn punten waard?