Eyecedar Glasses
Inloggen op uw accountNieuw bij Eyecedar? Meld je nu aan!
Nieuwe account aanmakenEyecedar Glasses
Zoek uw accountNieuw bij Eyecedar? Meld je nu aan!
Nieuwe account aanmakenEYE CEDAR INTERNATIONAL
| Countr/Regiony | Mode of Transport | Kosten | Geschatte Levertijd |
|---|---|---|---|
| USA & Canada | Standaard | Gratis verzending | 8-12 business days |
| USA & Canada | Fast | $3.99 / CAD6.99 | 6-8 werkdagen |
| USA & Canada | UPS/DHL | $19.99 / CAD29.99 | 3-5 werkdagen |
| Europa | Standaard | Gratis verzending | 10-15 business days |
| Europa | Fast | £2.99 / 3.99€ | 8-10 business days |
| Europa | DHL/UPS | £16.99 / 19.99€ | 3-5 werkdagen |
| Japan | Standaard | Gratis verzending | 8-10 business days |
| Japan | Fast | ¥450.00 | 6-8 werkdagen |
| Japan | DHL/EMS | ¥3000.00 | 3-5 werkdagen |
| Australië & Nieuw-Zeeland | Standaard | Gratis verzending | 8-12 business days |
| Australië & Nieuw-Zeeland | Fast | AUD6.99 | 6-8 werkdagen |
| Australië & Nieuw-Zeeland | DHL/UPS | AUD29.99 | 3-5 werkdagen |
Frames only: shipped within 1-2 business days.
Non-prescription: shipped within 2-3 business days.
Single vision: shipped within 3-5 business days.
Progressive: shipped within 5-6 business days.
Reading glasses: shipped within 2-3 business days.
We are committed to providing EYECEDAR customers with a pleasant shopping experience and high-quality products and services. Within thirty working days of receiving your glasses, if you are not satisfied with your purchase, you may contact EYECEDAR to request a return.
Standard eyewear products (non-customised) may be returned for a full refund provided the original packaging remains unaltered and the product has not been used. Due to the nature of eyewear products, customised items cannot be returned or exchanged unless there is a quality issue. If the buyer still wishes to request a refund or exchange, the refund amount will be 50% of the original order total. This amount may be used to exchange for an item of equal value or to cover the price difference for a higher-priced item.
EYECEDAR will cover the shipping costs for returns due to product quality issues. For returns not related to product quality issues, the buyer will be responsible for the return shipping costs.
Once EYECEDAR receives the returned product, we will process the refund within two business days.
After thirty business days from the date of product receipt, we will close the return and exchange request channel for that order.
Note: Used products that affect resale are not eligible for return. Our return policy does not cover damage caused by accidents, negligence, or improper care.
Tijdens deze garantieperiode van 2 jaar zullen wij kapotte frames kosteloos vervangen.
Als u denkt dat er sprake is van een fabricagefout, stuurt u de bril binnen de garantieperiode van 30 dagen ter controle terug. Als uit onze inspectie blijkt dat de bril verkeerd is gemaakt, maken wij hem kosteloos opnieuw voor u. Lenzen Defecten in de anti-reflecterende (AR) coating en fotochromische films hebben een garantie van één jaar vanaf de datum van ontvangst. Deze garantie dekt geen normale slijtage aan de monturen, lenzen of coatings.
Wij geloven dat onze producten u zullen bevallen. Als u om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden bent met de kwaliteit van de bril, kunt u zonder problemen garantie krijgen.
1. Neem contact op met onze klantenservice om het retour goed te keuren.
2. Alle retouren moeten ongedragen en in originele staat worden teruggestuurd, inclusief het originele etui, brillendoosje en reinigingsdoekje.
3. Package your glasses securely and make sure to include your name, contact information order number and why you returned the glasses.
4. Wij raden aan je retour te verzenden via een traceerbare methode.
5. Zodra je retour is ontvangen, verwerken we de terugbetaling binnen 2 werkdagen. Het bedrag wordt teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.