How may wehelp you?

you have any questions about how to place an order online,you may reach us by chat ,phone,or email, Checking on or der status? You can sign in and check status in My Orders.

  • (888)7801885
  • service@eyecedar.com
  • Live chat

FAQ

  • Bestellen
  • Frames
  • Lenzen
  • Voorschriften
  • Betaling
  • Verzending
  • Stuur terug
  • Geschenkkaarten
  • Punten opslaan
  • Bestellen
  • Hoe een bril online kopen

    Kies uw kaders

    De eerste stap bij het online bestellen van een bril is het kiezen van het montuur.

    Vorm: Of het nu rechthoekig, aviator, rond of cat-eye is, kies iets dat bij uw stijl en gelaatstrekken past.

    Maat: De maat van het referentiekader kiest de stijl die bij uw gezichtsvorm past, zoals klein, middelgroot, groot, enz.

    Tip: Hoe koopt u online een bril die past? Als u niet zeker weet wat bij u past, gebruik dan de virtuele pasmethode om monturen te passen totdat u het perfecte montuur vindt. Onze Virtual Try-On vraagt u om een foto te uploaden zodat we u online kunnen laten zien hoe een montuur dat u kiest op uw gezicht staat.

    Kleur: Dat hangt af van uw persoonlijke voorkeur. De meeste monturen hebben verschillende kleuropties.

    Kies uw type lens

    Als de montuurkeuze veel te maken heeft met stijlvolle voorkeuren, zijn de glazen het meer functionele aspect van uw nieuwe bril. Kortom, waar heb je hem voor nodig?

    Op recept of zonder recept:

    De keuze is hier vrij eenvoudig, of je nu winkelt voor een bril of een zonnebril je moet kiezen: online een bril op sterkte kopen of een bril zonder sterkte (ook wel plano genoemd).

    Type voorschrift:

    Waarvoor heeft u uw bril nodig? Lezen (Near-Vision lenzen), autorijden (Single-Vision lenzen) of beide (Progressives of Bifocals). Voordat u verder gaat, geeft u uw voorschrift op, door het online in te vullen, te uploaden of later via e-mail op te sturen.

    Voltooi uw bestelling

    Na het kiezen van lenzen hoeft u alleen nog maar uw bestelling af te ronden en voilà, u bent klaar. Uw nieuwe bril komt in een mum van tijd bij u aan. We houden u ook via e-mail op de hoogte van uw bestelling: U weet wanneer uw bril in productie is, wanneer hij wordt verzonden, enz.

  • Hoe lang wordt mijn bestelling verzonden?

    Standaard bestellingen worden verzonden binnen één werkdag nadat de betaling is voltooid (als u een speciaal en complex recept moet aanpassen, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail of telefoon om de geplande voltooiingstijd te bepalen).

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    USA / Canada

    Express verzending: Aankomst in 5-7 dagen.

    Standaard verzending: Aankomst in 8-10 dagen.

    Europese Unie

    Express verzending: Aankomst in 4-6 dagen.

    Standaard verzending: Aankomst in 6-8 dagen.

    Australië & Nieuw-Zeeland

    Express verzending: Aankomst in 4-6 dagen.

    Standaard verzending: Aankomst in 6-8 dagen.

  • Hoe kan ik mijn pakket volgen?

    U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending met een trackingnummer en een trackinglink van uw specifieke verzender. U kunt het vrachtbriefnummer invoeren op de pagina voor het volgen van uw bestelling.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wij bieden annuleringen aan binnen de eerste 24 uur na het plaatsen van uw bestelling voor een volledige terugbetaling naar de oorspronkelijke betaalmethode. Wordt de bestelling na 24 uur geannuleerd, dan kunnen 50% kosten in rekening worden gebracht. Als de bestelling al onderweg is, kunt u de bestelling niet meer annuleren.

  • Is er een gemakkelijke manier om een paar dat ik eerder heb gekocht opnieuw te bestellen?

    Ja! Log in op je account en zoek de vorige bestelling op. Als het montuur momenteel beschikbaar is, ziet u naast het bestelnummer het woord Nabestellen staan. Klik op Nabestellen, en precies dezelfde bril ligt in uw winkelwagen.

  • Frames
  • Hoe kan ik het juiste frame kiezen?

    Gebruik eerst de Virtual Try-On om te testen welke montuurvorm het beste bij u past. Vergelijk vervolgens de maten van uw huidige bril met de montuurmaten op onze website. Dit zou u een goed idee moeten geven. Meestal vindt u een reeks getallen aan de binnenkant van het montuur, iets dat lijkt op 52.17.140, bijvoorbeeld. Die nummers staan respectievelijk voor de lensbreedte, de brugbreedte en de tempelarmlengte.

  • Welk framemateriaal is geschikt voor mij?

    Het hangt ervan af welke functies u zoekt. De volgende categorieën kunnen helpen bij uw beslissing:

    Gewicht: Als je een superlicht frame wilt, ga dan voor een frame van 15 gram of minder. Titanium frames zijn over het algemeen erg licht.

    Materiaal: Je hebt de keuze tussen metaal of plastic. Metaal is meestal lichter. Kunststof frames zijn meestal duurzamer.

    Flexibiliteit: Dit is een mooie eigenschap voor een sportbril.

    Kleur: Kunststof monturen hebben meestal meer kleurmogelijkheden, vooral acetaat kunststof.

    Hypoallergeen: Monturen van roestvrij staal, titanium en acetaat zijn hypoallergeen.

  • Kan ik een montuur zonder glazen bestellen?

    Ja! Als u kiest voor Alleen montuur en toevoegt aan de winkelwagen, betaalt u alleen voor het montuur. Veel monturen worden nog steeds geleverd met retainer lenzen (niet van optische lenskwaliteit) om de integriteit van het montuur tijdens de verzending te behouden. Deze kunnen desgewenst worden verwijderd.

  • Ik heb geen recept; ik wil alleen de monturen. Kan ik lenzen zonder sterkte in de monturen krijgen?

    Absoluut, klik op de lenzenpagina op 'Geen voorschrift' voor het lenstype en wij sturen u de monturen met lenzen zonder voorschrift.

  • Wat betekenen de cijfers op mijn frame?

    Monturen hebben een reeks nummers die aan de binnenkant van een Temple Arm (het deel dat achter je oor gaat) zijn gedrukt. De eerste nummers zijn meestal het modelnummer van de fabrikant en een kleurcode. Verderop op de brilarm kunnen belangrijke nummers staan die verwijzen naar de afmetingen van het montuur. Deze nummers zijn de afmetingen, in millimeters, van de lensbreedte, de breedte van de neusbrug en de lengte van de brilarm. Vaak zijn de lensbreedte en de neusbrugbreedte getallen van 2 cijfers, gescheiden door een vierkantje, en de lengte van de veerarm is een getal van 3 cijfers voor of achter de andere getallen. Als u deze getallen kent, kunt u tijdens het winkelen een montuur kiezen dat qua maat overeenkomt.

  • Lenzen
  • Welke lenstint is geschikt voor mij?

    Wil je een getinte zonnebril?

    - Wij bieden 2 zonnebril tinten aan: Grijs en Bruin.

    Wilt u een lichtere of kleurrijkere tint om uw dagelijkse bril mooier te maken?

    - Wij bieden modetinten in grijs en bruin.

  • Wat zijn gepolariseerde lenzen?

    Een gepolariseerd glas is een zonnebrilglas dat de schittering van horizontaal gepolariseerd licht sterk vermindert, dat wil zeggen het licht dat weerkaatst op horizontale oppervlakken, zoals een wit trottoir, een wit zandstrand, sneeuw of zonlicht dat weerkaatst op water.

  • Wat is een blauw licht blokkerende lens?

    Aan het materiaal van de blauw licht blokkerende lenzen is een speciaal materiaal toegevoegd dat blauw licht kan filteren, waardoor het schadelijke blauwe licht van computer- en mobiele telefoonschermen effectief kan worden gefilterd en de schade van blauw licht aan de ogen wordt geblokkeerd. De rol van oogbescherming bij het gebruik van de schermen van deze elektronische producten.

  • Wat zijn fotochrome glazen?

    Fotochrome brillenglazen zijn speciaal behandeld om donker te worden bij blootstelling aan UV-licht. Als de lenzen uit het zonlicht zijn, worden ze weer helder. Wij leveren fotochromische glazen voor onze 1,57, 1,61 en 1,67 glazen, zowel voor enkelvoudige als voor multifocale brillen.

  • Waar zijn de lenzen van gemaakt?

    Wij gebruiken lichtgewicht CR39 en polycarbonaat plastic lenzen. Wij bieden 'dunnere' (1,57), 'superdunne' (1,61), 'ultradunne' (1,67) en 'extreem dunne' 1,74 lensupgrades, evenals polycarbonaat (PC) 1,59 indexlenzen. Wij raden deze upgrades vooral aan als uw bol +/-2,00 en hoger is.

  • Verkoopt u zonnebrillen op sterkte en andere gekleurde glazen?

    Wij hebben een grote verscheidenheid aan gekleurde tinten voor brillenglazen en onze zonnebrillen op sterkte hebben een donkere tint - zoals elke standaard zonnebril. Wij bieden ook overgangslenzen, die helder zijn in alledaagse, normaal verlichte omstandigheden, maar waarvan de tint donker wordt in sterker zonlicht. Overgangslenzen hebben ook een 100% UV-filter. Al deze opties zijn beschikbaar op ons bestelformulier.

  • Voorschriften
  • Wat is mijn pupilafstand (of PD), en hoe laat ik die meten?

    Hoe meet u uw pupilafstand

    Wat is PD?

    PD staat voor pupilafstand, dat is de afstand van het centrum van een pupil tot het centrum van een andere pupil. PD is een belangrijke factor. Het vertelt u waar u door de lens van de bril kijkt. Dit is vooral belangrijk voor mensen met een hoge sterkte, omdat het een van de belangrijke parameters is voor het voorschrijven van brillenglazen.

    U vindt PD meestal op recept. In het algemeen blijft het aantal PD bij volwassenen het hele jaar door constant, met een gemiddelde van 57-72 mm.

    Er zijn drie manieren om de PD-waarde weer te geven:

    1. Binoculaire PD wordt weergegeven door een enkel getal, zoals '62', dat de totale afstand tussen uw pupillen betekent. Dit is de standaard manier van schrijven.

    2. Monoculaire PD verwijst naar de afstand van de neusbrug tot de pupillen aan beide zijden. Het wordt aangegeven als twee getallen rond 30 mm, zoals 31 en 32.

    3. PD wordt aangegeven als twee waarden '62/59'. 62 is uw verte-PD, die kan worden gebruikt wanneer u een eenogige vertebril, bifocale en multifocale bril nodig hebt. 59 is uw lees-PD, die alleen kan worden gebruikt wanneer u een monoculaire leesbril nodig heeft. (De lees-PD is meestal 3 mm kleiner dan de afstand-PD, omdat de ogen bij het lezen dicht bij elkaar staan).

    Hoe meet je PD?

    U kunt de PD gemakkelijk thuis meten, vooral als u bij vrienden of familie bent. Als u een bril draagt, zet die dan af en kijk op een afstand van 10 tot 20 meter.

    Vraag de helper de liniaal op uw ogen te leggen terwijl u de nul in het midden van de rechter pupil plaatst. Lees de gemeten waarde af. Het getal direct boven de linker pupil is PD. Herhaal de meting enkele malen om er zeker van te zijn dat de waarde nauwkeuriger is.

    Kan ik zelf PD meten?

    Het is gemakkelijk om zelf de PD-waarde te meten, alles wat je nodig hebt is een PD-meetlat en een spiegel.

    1. Vouw de PD-liniaal zo dat de kant met de tekst gebruik spiegel" naar buiten wijst."

    2. Ga op ongeveer 20 cm afstand van de spiegel staan.

    3. Plaats de liniaal boven uw ogen en houd het nulpunt op uw linker pupil.

    4. Sluit je linkeroog en open je rechteroog als je recht kijkt, het getal rechtsboven is je PD.

  • Hoe kom ik aan een recept?

    Wij verzorgen geen oogonderzoeken en schrijven geen brilrecepten uit. Ga naar uw oogarts of optometrist voor een oogmeting en een recept. Zij zouden u een schriftelijke kopie van uw voorschrift moeten geven voordat u vertrekt, maar u kunt er altijd om vragen als zij dat niet doen. Vraag uw arts ook om uw pupilafstand (of PD) te meten en te noteren op uw voorschrift. Uw PD is de afstand tussen uw twee pupillen gemeten in millimeters (bijv. 60). Uw PD is niet altijd opgenomen in uw brilrecept, maar het is voor ons erg handig om te weten wanneer wij uw bril maken, zodat deze u perfect past.

  • Wat heb ik nodig om een bril op sterkte te bestellen?

    Om een bril op sterkte te kopen heeft u alleen uw brilrecept nodig. Wij raden u ook aan uw pupilafstand (of PD) op te geven. We nemen contact met u op via e-mail als we vragen hebben over uw bestelling of als we aanvullende informatie over het voorschrift nodig hebben.

  • Hoe lees ik mijn voorschrift?

    Op een doorsnee voorschrift ziet u twee rijen. Meestal is het bovenste deel voor uw OD of rechteroog en het onderste deel voor uw OS of linkeroog.

    Voor een correctie voor alleen lezen moet er altijd een waarde onder Bol staan en meestal is die positief. Indien er een waarde staat onder Near Vision (N.V., N.V.O.), vul dan het vermogen in de ONDERSTE helft van het formulier in en laat het ADD vermogen leeg of ('0,00').

    Voor astigmatismecorrectie dient u er rekening mee te houden dat Cilinder (CYL) en As altijd samen worden opgegeven. Voor elke waarde van Cilinder moet er altijd een waarde voor As zijn. Sommige artsen gebruiken een positieve (+) cilinder en andere een negatieve (-); er is een groot verschil tussen beide, dus let goed op de positieve en negatieve tekens. Als u geen astigmatismecorrectie hebt, kunnen artsen het gewoon leeg laten of gewoon SPH of DS gebruiken, wat bol of dioptrie betekent. As moet van 1-180 graden zijn, als u een waarde als '5' onder as ziet, is dat ook hetzelfde als '005' of '5 graden'. Het moet altijd een geheel getal zijn en er mag geen decimaal punt op de as staan.

    Voor bifocale, multifocale brillenglazen moet u bij uw oogarts nagaan of de toevoeging voor bifocale, multifocale brillenglazen is. In de meeste gevallen is de toevoeging voor multifocale brillenglazen 0,25 hoger dan die voor bifocale brillenglazen, dus controleer dit. Een indicatie om te weten of uw recept voor Progressive is, is een PAL-notitie op het recept. Slechts één toevoeging betekent dat de toevoeging voor het linker- en rechteroog hetzelfde is. Houd er rekening mee dat wij een minimum van +1,00 en een maximum van +3,50 verwerken voor additievermogens.

    Oogartsen laten soms de decimale punt weg op de bol, cilinder en optelling. Bijvoorbeeld, -25 of +175, dit wordt begrepen als -0,25 en +1,75. Heel belangrijk is dat u goed let op het plus- en minteken, want dit heeft grote invloed op het brillenglas. Als er iets op het voorschrift staat waarmee u niet vertrouwd bent, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.

  • Ik weet niet hoe ik mijn recept online moet invoeren. Kan ik het naar u opsturen?

    Natuurlijk! U kunt ons een kopie e-mailen via e-mail, of het uploaden naar onze website op de pagina met voorschrift van de lens. Wanneer u ons uw voorschrift stuurt, vermeld dan uw naam, e-mailadres en bestelnummer, zodat wij het voorschrift kunnen koppelen aan de juiste klant- of bestelgegevens.

  • Ik heb een recept met prisma correctie. Kunt u het vullen?

    Ja, we kunnen recepten met prisma's vullen (aangegeven door het woord 'basis', een pijl omhoog of een driehoeksymbool op uw recept), Onder het receptformulier vindt u 'Prisma toevoegen', klik erop, selecteer vervolgens uw prisma's.

  • Kan ik een montuur bestellen zonder glazen op sterkte?

    Zeker weten! Zodra u de monturen hebt gekozen die u mooi vindt, kunt u zoals gewoonlijk naar de kassa gaan. Als u een optische bril koopt, krijgt u de keuze om de bril zonder glazen op sterkte te kopen. Wij vullen uw montuur dan met glazen van hoge kwaliteit met anti-kras coating. Als u een zonnebril koopt, kunt u kiezen voor glazen op sterkte of zonder sterkte door de juiste optie te selecteren wanneer u het montuur toevoegt aan uw winkelwagen op de productpagina.Ik heb een sterk recept - kunnen jullie het vullen? Wat als ik astigmatisme heb? Wij kunnen een breed scala aan enkelvoudige zichtrecepten invullen, inclusief recepten met astigmatisme. We hebben echter enkele beperkingen.

    Zonnebrillen op recept Voor zonnebrilbestellingen kunnen wij recepten uitvoeren met een gecombineerde SPH- en CYL-waarde tot -5,00.

  • Hoe bestel ik een bril zonder sterkte?

    Het is super eenvoudig om zonder recept te bestellen bij Eyecedar.

    Nadat u op de knop Kies lenzen hebt geklikt, selecteert u Niet-voorgeschreven in de lijst met voorschrifttypes. Tijdens het bestelproces kunt u er blauwe blokkerende lenzen, fotochromische lenzen, stijlvolle transparante lenzen enz. van maken.

  • Wat als ik een astigmatisme heb?

    De meeste mensen hebben een astigmatisme. Als u een astigmatisme op uw voorschrift heeft, kunnen wij een bril maken die dit corrigeert.

  • Biedt u multifocale glazen aan?

    Ja! Als je ADD of NV-ADD op je voorschrift hebt, kun je een ongevoerde multifocale bril krijgen.

  • Kunt u recepten invullen met prismacorrecties?

    Ja, wij kunnen alleen recepten met prismacorrectie in enkelvoudige brillenglazen vullen. U voert de waarden voor elk oog in stap 1 van het bestelproces in volgens het script dat uw arts heeft gegeven. Nadat u voor elk oog de bol- (SPH), cilinder- (CYL) en asnummers hebt ingevuld, klikt u op Ja" onder Prismawaarden. U selecteert dan uw horizontale prismawaarden (voor Base In/Base Out) en verticale prismawaarden (voor Base Up/Base Down) in dioptrieën en geeft de richting aan voor elke waarde op uw voorschrift voor elk oog."

  • Betaling
  • Welke vormen van betaling accepteert u?

    VISA, MasterCard, American Express, Discover, PayPal Express, cadeaubonnen en lokale betaalmethoden.

  • Is de betaalpagina beveiligd?

    Ja. Wij maken gebruik van industriestandaard Secure Sockets Layer (SSL) technologie om mogelijk gevoelige informatie zoals uw naam, adres en andere kritisch gevoelige informatie zoals uw creditcardgegevens te versleutelen tijdens het afrekenen. Informatie die wordt doorgegeven tussen uw computer en onze website kan niet worden gelezen in het geval dat iemand anders het onderschept.Het Amerikaanse Silicon Valley Stripe Integrated Payment System heeft betrouwbare gecodeerde betalingstechnologie. Of het nu gaat om een creditcard of een lokale betaalmethode, de veiligheid van uw informatie is gegarandeerd.

  • Verzending
  • Hoeveel kost de verzending?

    .
    U.S. Canada Australia & New Zealand European Union International
    Standaard verzending (USPS) Geschatte levering: 8-10 dagen 59.00€ £49.90 $95.90 $79.90 659.90kr
    Express Shipping (DHL/UPS/FedEx) Estimated Delivery: 5-7 59.00€ £49.90 $95.90 $79.90 659.90kr
    Express Shipping (DHL/UPS/FedEx) Geschatte levering: 4-6 dagen 59.00€ £49.90 $95.90 $79.90 659.90kr
    Standaard verzending Geschatte levering: 10-15 dagen 3.99€ £49.90 $95.90 $79.90 659.90kr
  • Wanneer kan ik de levering van mijn bril verwachten?

    U.S.

    Standaard verzending (USPS) Geschatte levering: 8-10 dagen

    Express Shipping (DHL/UPS/FedEx) Geschatte levering: 5-7 dagen

    Canada

    Standaard verzending (USPS) Geschatte levering: 8-10 dagen

    Express Shipping (DHL/UPS/FedEx) Geschatte levering: 5-7 dagen

    Australië & Nieuw-Zeeland

    Standaard verzending (USPS) Geschatte levering: 8-10 dagen

    Express Shipping (DHL/UPS/FedEx) Geschatte levering: 4-6 dagen

    Europa

    Standaard verzending Geschatte levering: 8-10 dagen

    Express Shipping (DHL/UPS/FedEx) Geschatte levering: 4-6 dagen

    Internationaal

    Standaard verzending Geschatte levering: 10-15 dagen

  • Hoe kan ik mijn pakket volgen?

    U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending met een trackingnummer en een trackinglink van uw specifieke verzender. Bovendien kunt u uw pakket rechtstreeks volgen op:

    UPS

    DHL

    FedEx

  • Wanneer heb ik recht op gratis verzending?

    U geniet van gratis verzending wanneer uw bestelling de volgende prijzen overschrijdt.

    USD EUR GBP AUD CAD SEK PLN CHF DKK NOK
    $59.00 59.00€ £49.90 $95.90 $79.90 659.90kr 295.90zł CHF59.00 399.90kr 619.90kr
  • Ik heb net meerdere bestellingen geplaatst. Kan ik slechts één keer verzendkosten betalen?

    Als u meerdere bestellingen plaatst en binnen 24 uur contact met ons opneemt, kunnen we ze combineren onder één verzendkosten en de andere verzendkosten terugbetalen. Laat het ons weten door een opmerking in de bestelling op te nemen met verwijzing naar de eerdere bestelnummers, of door contact op te nemen met de klantenservice. De bestellingen kunnen samen of afzonderlijk worden verzonden.

  • Hoe gaat u om met vertragingen in de verzending?

    Van tijd tot tijd kan de verzending vertraging oplopen om verschillende redenen. Wij herinneren u eraan uw adres correct in te voeren met de juiste hoofdletters, spaties en leestekens. Als u uw bestelling naar een bedrijfsadres wilt laten verzenden, vergeet dan niet de bedrijfsnaam als integraal onderdeel van uw verzendadres op te geven. Als de verzending vertraging oploopt, neem dan contact op met ons of het koeriersbedrijf voor de meest recente status.

  • Moet ik extra betalen voor de producten en de verzendkosten?

    Voor sommige landen kunnen invoerrechten gelden. Sorry daarvoor kunnen we niet uitgaan van uw invoerrechten. De invoerrechten (of douanetarieven) worden vastgesteld door de douaneautoriteiten van het land van bestemming. Neem contact op met de lokale douane voor een specifiek bedrag.

  • Stuur terug
  • Wat is uw retourbeleid?

    U hebt dertig (30) dagen vanaf de datum waarop u de bril ontvangt om ons te bellen of een e-mail te sturen voor een retouraanvraag als u de bril om welke reden dan ook wilt terugsturen. Als u een fout hebt gemaakt tijdens de bestelling, of als de bril u gewoon niet bevalt, kunt u hem terugsturen voor een eenmalig tegoed van 100% (exclusief verzendkosten), of voor een terugbetaling van 50% (exclusief verzendkosten) op de credit- of debitcard of PayPal-rekening.

  • Heb je garantie?

    Tijdens deze garantieperiode van 2 jaar zullen wij kapotte frames kosteloos vervangen.

    Als u denkt dat er sprake is van een fabricagefout, stuurt u de bril binnen de garantieperiode van 30 dagen ter controle terug. Als uit onze inspectie blijkt dat de bril verkeerd is gemaakt, maken wij hem kosteloos opnieuw voor u. Lenzen Defecten in de anti-reflecterende (AR) coating en fotochromische films hebben een garantie van één jaar vanaf de datum van ontvangst. Deze garantie dekt geen normale slijtage aan de monturen, lenzen of coatings.

    Wij geloven dat onze producten u zullen bevallen. Als u om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden bent met de kwaliteit van de bril, kunt u zonder problemen garantie krijgen.

  • Ik heb mijn bril ontvangen maar wil hem terugsturen. Hoe kan ik dat doen?

    Volg de onderstaande stappen:

    1. Neem contact op met onze Klantenservice om de retourzending goed te keuren.

    2. Alle retourzendingen moeten in ongedragen, originele staat worden geretourneerd, in het originele etui met brillendoosje en reinigingsdoekje.

    3. Verpak uw bril veilig en zorg ervoor dat u uw naam, contactinformatie, bestelnummer en de reden waarom u de bril terugstuurt vermeldt.

    4. Wij raden u aan uw retourzending via een traceerbare methode te verzenden.

    5. Zodra uw retourzending is ontvangen, verwerken wij de terugbetaling binnen 5 werkdagen. Uw terugbetaling wordt teruggestort op uw oorspronkelijke betaalwijze.

    6. Zodra uw terugbetaling is verwerkt, duurt het 7 tot 10 werkdagen voordat uw bank het tegoed heeft verwerkt en op uw rekening heeft gezet.

  • Geschenkkaarten
  • Verkoopt u cadeaubonnen?

    Ja! Je kunt een cadeaubon kopen voor wie je maar wilt, inclusief jezelf.

  • Hoe gebruik ik mijn cadeaubon?

    U past deze toe op de bestelling tijdens het afrekenen. Vóór UW BETALINGSMETHODE KIEZEN, klikt u op het vakje naast 'Mijn cadeaukaart(en) gebruiken'. Voer het cadeaukaartnummer in en klik op Toepassen. Zo eenvoudig is het! Do you send physical gift cards?"

  • Do you send physical gift cards?

    Nee. Het is een elektronische cadeaubon, dus hij wordt gemaild naar het e-mailadres van de ontvanger dat is ingevuld op het bestelformulier.

  • Wat als ik de cadeaubon zelf wil geven?

    Dat is gemakkelijk! Vul gewoon je eigen naam en e-mailadres in, respectievelijk in de velden Naam ontvanger en E-mail ontvanger. De cadeaubon wordt naar uw e-mailadres gestuurd.

  • Hoe controleer ik het saldo van mijn cadeaubon?

    Log in op uw account en klik op Cadeaukaart onder Beloningspunten in de linker navigatie. Voer de code van de cadeaukaart in en klik op STATUS EN BALANS CONTROLEREN. Het resterende bedrag op de kaart wordt weergegeven. LET OP: Het cadeaukaartnummer wordt voor uw veiligheid gecodeerd.

  • Punten opslaan
  • Hoe gebruik ik mijn tegoed?

    Het wordt toegepast op je Eyecedar-account, dus selecteer het gewoon in de betalingspagina.

  • Hoe kom je aan punten?

    Punten kunnen worden verkregen door leden te registreren, sociaal te delen, producten te bestellen, klanten te beoordelen en andere methoden.

  • Hoeveel zijn mijn punten waard?

    100 punten kunnen worden ingewisseld voor één dollar